Panaszkezelés

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy panaszával a honlapon megtalálható lehetőségeken (személyesen, postai úton, e-mailben, faxon) kívül az alábbiak szerint tud hozzánk fordulni:

Panaszkezelési telefonszámunk: +36 21 333 29 48 (csak hívásfogadásra!)

Ügyfélszolgálati idő:

  • Hétfő: 8-20 óráig
  • Kedd-csütörtök: 8-16 óráig
  • Péntek: 8-14 óráig

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a panaszkezelésünk kizárólag alkuszcégünkkel kapcsolatos esetleges panaszokra terjed ki! Amennyiben konkrét biztosítói panasszal élne, azt az adott biztosító megfelelő elérhetőségein tudja megtenni!

Bővebb információt a "Panaszkezelési szabályzatunkban talál itt."

Adatkezelési szabályzat: PDF

Fogyasztóvédelem: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem

Pénzügyi Békéltető Testület: https://www.mnb.hu/bekeltetes

?>