Panaszkezelés
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy panaszával a honlapon megtalálható lehetőségeken (személyesen, postai úton, e-mailben, faxon) kívül az alábbiak szerint tud hozzánk fordulni:
Panaszkezelési telefonszámunk: +36 21 333 29 48 (csak hívásfogadásra!)
Ügyfélszolgálati idő:
- Hétfő: 8-20 óráig
- Kedd-csütörtök: 8-16 óráig
- Péntek: 8-14 óráig
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a panaszkezelésünk kizárólag alkuszcégünkkel kapcsolatos esetleges panaszokra terjed ki! Amennyiben konkrét biztosítói panasszal élne, azt az adott biztosító megfelelő elérhetőségein tudja megtenni!
Bővebb információt a "Panaszkezelési szabályzatunkban talál itt."
Adatkezelési szabályzat: PDF
Fogyasztóvédelem: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem
Pénzügyi Békéltető Testület: https://www.mnb.hu/bekeltetes